Utkast: Jag kan ...



Jag kan se framför  mig ditt så charmiga leende som fick mig förut att glömma allt annat.
Nu äcklas jag och tänker bara svart. Jag ser framför mig hennes hånleende i hennes perfekta
ansikte. Hon viskar något till sin kompis som skrattar och ger mig kritiserande blickar. Jag darrar
i hela kroppen då jag tar en ansats att se på dej hjälpslöst. Du ser bort med hån glimmande i
dina vackra ögon, tänder en cigg och vänder dig bort. Jag vill falla ihop, drukna i förödmjukelse
och tanken av hon och dej. Jag tänker hur hennes perfekta läppar vidrör din hals ömt och du som
ryser av välbehag medan jag krossas som glas framför dej. Jag hatar dej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0