Pure ethics



Jag älskar den här bilden ! Hon ser så egen ut och har sin egen stil. Hon är helt enkelt street
chic. Själv håller jag på att bilda min egen stil, som ska vara egen men highafashion, och ska
ha influenser från 60- och 70 talet, men samtidigt ska vara rock, chic, kvinnligt och sexigt. Det
är inte lätt, för ena dagarna vill man luta åt det ena, medan de andra åt något annat håll. Kläder
är något som man antingen måste vara hemskt rik för eller sen hitta de rätta butikerna, när det
gäller att shoppa. Jag är själv inne på stora t-shirt, leggings, minikjol i glada färger, tighta jenas
med högklackade och läderjacka. Helt enkelt, min egen stil som kan ansees vara rock eller
sen av andra lugn och avslappnad, men samtidigt söt. Människor som jag vill ta stil av är Mary-
Kate Olsen, för hon är så avslappnad alltid. Sienna Miller hittar alltid så snygga kombinationer
som ingen annan har kommit på och just nu vill jag ha flickans hår däruppe på bilden och ha
det sådär slarvigt snyggt med en duk. Oversize T-shirts for the win!

Kommentarer
Postat av: ida

c00l tjej!

2008-08-29 @ 16:06:20
URL: http://idamn.blogg.se/
Postat av: sarppa

hejj junt ring när du ser dehär! puss

2008-08-31 @ 19:15:41
URL: http://jordgubbscocktail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0