Rebel without a cause

 

Rebel Without A Cause, är en film som passar dagens tema. Jag har alla veckor bara grälat med
mina föräldrar. Mest med min mamma. Jag har lite utav en rebell innuti mej som vill göra allt hon
hatar, sträta emot alla hennes principer och bara skrika åt henne hur jag hatar henne (vilket jag inte
gör påriktigt). Jag vill ha ett eget liv, utan mina föräldrars förmaningar och regler. Jag kan inte röra
mig utanför hemmet, utan att min mamma ska kontrollera allt vad jag gör. Jag kan inte fara till en
kompis utan att min mamma måste ringa till föräldrarna (!). I hate her. Min mamma tar över allt vad
jag vill och gör, och förbjuder mej att leva det liv jag vill leva. Jag hade så många planer och drömmar
som gång på gång slås i spillror, p.g.a. mammans jävla orsaker. Jag kan inte leva mera med mina
föräldrar...tänker göra nåt radikalt !

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad det radikala än är så gör jag det med dej. punkt. orkar inte en sekund till som det är nu.

2008-08-25 @ 19:21:38
URL: http://jordgubbscocktail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0