La vie te profit de toi

Vet ni vad! Jag har den värsta oturen med killar. De går som på löpande band men det är svårt att hitta någon att stanna hos. Jag har funderat länge vad som går alltid fel. Är det kläderna, utseende, attityden eller är det bara jag. För det första så faller jag lätt för den där charmiga och leende killen som vet om att han ser bra ut och utnyttjar det. Det är mitt första problem. Det andra är att jag söker hela tiden de bästa.
Killar jag haft under senaste veckan;
1. En sportig smutsblond kille som jag inte talar med mera efter gräl (idiot)
2. En läderjackskille som gillar fotboll och rap och röker/dricker i ett (gillar stadens värsta whore)
3. En halvspansk kille med otroliga ögonfransar och skitsnygg body men är väldigt frånvarande (tagen)
4. En riktig player med ett ont öga som är en cou snygg som faaan (oseriös)
Detta är vad jag åsterkommit men har inte stannat eller satsat på nån av dem annat  än de två första, de andra är det småflirtande hela tiden, vilket är lätt för de älskar tjejer. Franska killar är draguers malheure. Franska killar flirtar öppet då deras flickvänner vänder ryggen, men då det kommer till real action är de dåliga på det. De säger gärna och skämtar ohyffasat men innerst inne är de real love som gäller. De vill ge ut en image som players och badass, och vill imponera på sina vänner hela tiden. De är väldigt omogna länge!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0